Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Kicki - 25 februari 2008 16:50

Då var det måndag igen...och jag överlevde helgen.

Trodde nämligen att när jag vaknade på söndamorgon att jag skulle vara öm och blå över hela mig...Men så var det inte, trots praktvurpan jag drog på.

Måste ju sett ganska roligt ut...för det var inte bara jag som druttade omkull vill jag lova.


Ja, det var alltså personalfest på lördagen...

Supergod mat fick vi på Lilla hotellet. Mätta, belåtna och en aningens rund under fötterna tog vi oss till Lillhärdal på After Räv. Där var det livat...men det var kul.


Söndag var jag bakis för hela slanten...bara sov och sov...

Idag måndag är jag på fötter igen...Men helt återställd efter helgens bravader är jag inte...


Räkfrossa på lördag. Just nu känns det som att jag inte orkar...


//Kicki

Ovido - Quiz & Flashcards