Alla inlägg den 15 februari 2008

Av Kicki - 15 februari 2008 18:32

Då var det då fredag och helg...Igen!

Tyckte nyss att det var helg...värst vad tiden har en förmåga att springa ifrån mig ibland...

Har iaf nyss kommit hem...trodde inte jag skulle lyckas med det idag...

Misslyckades iaf med att ta mig hem i fredags...Men det är en annan historia...

Förmiddag & eftermiddag plockade jag karameller i inte allt för rasande fart.

Tröck på paus några gånger och tog en kaffe och så där...

När jag väl bestämt mig för att NU ska jag gå hem, ja då satte man kniven  i mig ( i handen alltså )...Ställde mig på alla fyra ( på knä )...och satte kniven i rosstjälkar...Ja, och mycket mer än så blev det inte.

Sen skulle jag BARA på ica och handla. Ja då ringer svärmor och har problem med internet....Åsså vips satt jag där och hade problemlösning, som visserligen misslyckades. Inte ens snubben på Telia visste vad f*n som kunde ha hänt.

Blev där bjuden på middag och sen satte jag mig i bilen...och nu...NU är jag äntligen hemma.

Väl bemött blev jag i hallen av dom små vildarna (katterna). Gjorde upp en brasa, öppnade en kall...och satte mig här som det verkar...


Vad händer och fötter ikväll då? Ingen aning...Men är så sugen att göra nåt...vet inte vad?...bara..Nåt! Nån med nån briljant idé??


Vad ska jag göra nu då?

Städa??....Mm...lät ju mäkta kul att göra en fredag...

Ovido - Quiz & Flashcards