Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Kicki - 17 februari 2008 13:38

Ja då var det söndag igen...

Känner mig sååå seg och ändå har jag bara tagit det lungt.

Igår fick jag besök av La Omar och Northtwig med följe.

Dom hade så vackert knåpat ihop ett häfte om...MIG!

Var så roligt...skrattar än...=)

Men nåt som jag grubblar över är...: Kunde jag verkligen inte passa en tid?

Nä, det var nog så...Är väl så att vissa saker förtränger man...och jag måste väl ha förändrats på nån punkt sen högstadiet...hehe...


Senare blev det Pizza-tajm...Blev mätt som en..Jag vet inte vad...

Blev en brorunda, dock inte den stora. Orkade bara med mellanrundan...Men det var såå skönt att få lite friskluft.

Sen åkte jag till stugan och somnade vid tv´n och brasan...mysigt :)


Och nu sitter jag här, fast jag egentligen borde städa....som jag egentligen borde ha gjort i fredags, men av någon anledning inte gjorde.

Men det är bara att ta sig i kragen. Vill ju att det ska vara fint när det kommer besök. Måste även baka en tårta...och åka fram på Sveg och handla lite läsk...


Undrar vad Helmut gör?....Messar vägverket??

Av Kicki - 17 februari 2008 13:38

Ja då var det söndag igen...

Känner mig sååå seg och ändå har jag bara tagit det lungt.

Igår fick jag besök av La Omar och Northtwig med följe.

Dom hade så vackert knåpat ihop ett häfte om...MIG!

Var så roligt...skrattar än...=)

Men nåt som jag grubblar över är...: Kunde jag verkligen inte passa en tid?

Nä, det var nog så...Är väl så att vissa saker förtränger man...och jag måste väl ha förändrats på nån punkt sen högstadiet...hehe...


Senare blev det Pizza-tajm...Blev mätt som en..Jag vet inte vad...

Blev en brorunda, dock inte den stora. Orkade bara med mellanrundan...Men det var såå skönt att få lite friskluft.

Sen åkte jag till stugan och somnade vid tv´n och brasan...mysigt :)


Och nu sitter jag här, fast jag egentligen borde städa....som jag egentligen borde ha gjort i fredags, men av någon anledning inte gjorde.

Men det är bara att ta sig i kragen. Vill ju att det ska vara fint när det kommer besök. Måste även baka en tårta...och åka fram på Sveg och handla lite läsk...


Undrar vad Helmut gör?....Messar vägverket??

Ovido - Quiz & Flashcards