Alla inlägg under februari 2007

Av Kicki - 6 februari 2007 21:01

Sitter och bränner ner lite filmer och nya avsnitt av Prison Break.Om du har missat Prison Break...så har du missat en helt otroligt skitbra serie.Om du, Fröken J vill se...så kan du få låna samlingen av mig...om inte grannen har vill säga ;)Såld på serien, och kan ju även erkänna att jag är helt såld på en av skådespelarna också...(Wentworth miller)Han är ju sååå snygg...=)"Jag är ganska avancerad..eller..jag menar komplicerad"

Av Kicki - 6 februari 2007 20:39

Då var det tisdag igen och den efterlängtade helgen över.Som alltid när man har kul så går tiden alldeles för fort. Men men...får se till att det blir flera =)Börjar att tack alla inblandade för en tokskön helg.Minns inte när jag skrattade och hade så här roligt sist...Det haglade sköna kommentare hela tiden...synd att man inte minns dom alla, men som tur är så var det nån som antecknade...Hade du lappen i skon?...eller var det nyckeln?Också har man ju kameran som förevigar minnen...och appropå det så måste vi byte lite.Hittade ett par sköna pose-kort på fröken L...*he he*...och ett par glimmrande dockkort på fröken J.Själv så såg jag mest...skitnödig ut ;)...kanske pga min otroligt fina och röööda solBRÄNNA!...Ja jag måste ju säga...att vi är egentligen söta som sockerrör...fast man kan ju tro annat när man ser bilden nedan...*garvar*Lite Dolly-party...lockar...dommarperuker och en fuck-you-tjej...så var den kvällen *tummen upp*

Av Kicki - 5 februari 2007 21:26

Ja, imorgon...då kommer min uppdatering från helgen.Dagen idag har varit jobbig. Efter en helg med på tok för lite sömn, med ont i halsen och magen och en skitjobbig hosta...så är jag allt annat än pigg, och tydligen så har jag tappat både ord fantasi att skriva idag... Ps: har nästan även tappat rösten...låter så där "sexigt" hes...Var det så fröken C (M)?Så det här får räcka för idag...Kram från tjejen "mitt i planeten"...;)

Av Kicki - 1 februari 2007 18:22

I morgon när jag vaknar då är det fredag, som innebär att jag jobbar enbart halvdag...för att sedan sätta mig i bilen mot Härliga Härjedalen :)Ska ta och packa snart...och som vanligt så vet jag aldrig vad jag ska ta med mig...*tjejen med ständig beslutsångest*Var och solade efter jobbet idag, och det var verkligen evigheter sen. Det var så skönt, så jag går dit i morgon förmiddag igen. Nä, nu ska jag väl ta och göra lite nytta, som var meningen att jag skulle ha gjort igår...Men va fasen...det kom typ nå annat i vägen ;)Kramen från

Ovido - Quiz & Flashcards