Alla inlägg den 20 februari 2007

Av Kicki - 20 februari 2007 20:31

Ja jag var ju på tjejfest på lördagen.Det var kul. Tömde i mig mera öl än jag trodde...och ändå förblev jag lugn...*skönt*Det fotades friskt ;)...ett gäng tjejer, alkohol och en kamera...Ja, man bestämmer själv hur man vill det ska se ut.Blev väl ett 50´tal bilder på mig....söta och även totalt galna (jag har lite svårt att INTE göra fula miner)Men...dom visar jag inte för vem som helst..hm...Söndag morgon vaknades i panik när jag upptäckte att mobilen saknades *shit*...-jag var ju inte så full?...eller...? !..hm...Som tur var var den kvar där jag varit kvällen innan *andades ut*..och sov läääänge. Var lite småbakis...och intog ett mål mc donalds.Här tillägger jag att...om man tänker gena runt hörnet på Donkens drive-igenom, så ta uuut svängen istället för att krocka med byggnaden (nej, det var inte jag...)Ja, det blev en repa på skärmbreddaren *skrattar*Söndagen bjöd även på lite bakis-drömmar...Ja, jag har tydligen väldigt speciella sånna då ;)"Man ska inte säga hej förrän man sett en bekant"

Ovido - Quiz & Flashcards