Alla inlägg under februari 2007

Av Kicki - 16 februari 2007 20:42

Äntligen helg!Som jag har längtat...=)Har sovit några timmar efter jobbet idag (välbehövligt).Och nu...sitter jag här och lyssnar på musik, tänker och drömmer mig bort.Har en skön känsla ikväll...(svårförklarat)...som sitter i magen =)I morgon ska jag på tjej-fest. Det ser jag fram emot...OCH..jag ska dricka lite öl...trots min stränga diet.Men va fan..man lever bara en gång ;)Fortsätter ju med dieten igen på söndag...tills nästa fest, som är om ca 2 veckor...Då ska jag vara med brudarna igen..fast andra brudar...Har ni fest eller?

Av Kicki - 15 februari 2007 16:31

Ja idag har jag varit på sminkkurs på Make-Up-Store.Fick ju det i julklapp =)Så för den som är nyfiken...eller verkligen vill se...Så här blev det...(Vet inte hur mkt det syns...men lite annorlunda blev det iaf)...Nå, vad tycks? ;)

Av Kicki - 14 februari 2007 16:40

Mm...fröken "svårt att bestämma sig"...= JAG!Då satt piercingen där i läppen...igen...undra hur länge den här gången.Tjänar ca 500 kr/gång som jag gör det själv...Svar...NEJ..det gör inte ont!Klart det känns att något händer där...Men det ska kännas när något penetreras ;)tjipp tjopp...;)

Av Kicki - 14 februari 2007 12:37

Delar ut lite kramar idag...och nån puss kanske jag också har på lager ;)

Av Kicki - 13 februari 2007 21:47

Nu har jag gnällt tillräckligt länge utan att göra något åt saken...Men nu har jag bestämt mig.Från och med idag började min hetsjakt på dom överflödiga kilon jag släpar omkring på.Varför släpa runt på något onödigt?..Så...nu är det sträng diet som gäller + att jag ska komma igång på min crosstrainer.Men hur ska jag lösa det hela med dieten...när jag vill dricka öl i helgen...och igen om nån helg...hm...Får väl gå på fest nykter i helgen då...och spara mig tills den 2 mars. Eller?Nä, nu är det natti natti...ska upp före tuppen i morgon hade jag planerat.Håll en tumme var för att jag fixar att komma i min garderob...=)

Av Kicki - 12 februari 2007 17:26

Japp...Idag fyller jag 30 år...helt sjukt!Känner mig inte en dag äldre än 25...typ.Så med andra ord...JA..jag har ångest och kris!!!Tror inte jag är ensam om det iaf...Det är ju min dag idag...och då ska jag väl vara glad och bara ta för mig.Men jag är inte glad...Jag är ledsen...riktigt ledsen i ögat. Fast det har ju inte med min födelsedag att göra.Är bara lite för mycket just nu....i känslornas värld.Nä...kan ju inte sitta här och beklaga mig...för vem fan bryr sig?...Nu drar jag...

Av Kicki - 9 februari 2007 18:20

Idag är sjuklingen lite bättre. Hostan har avtagit...men är fortfarande hes...men inte lika mycket =)Men nu har jag, efter jag varit hemma och varit sjuk nästan hela veckan ett STORT överskott av energi...Önskar det gick att vrida tillbaka klockan...så jag fick dansa av mig...bli lite skönt svettig och så...som förra helgen ;)Men se...det går ju inte. Så det är ju bara att gilla läget.Just nu fastnat för:Christina Aguilera - Hurt (Chris Cox Anthem Edit)Tänkte bara tillägga att det bor en uteliggar-räv på Lillön.

Av Kicki - 8 februari 2007 16:56

Jag klättrar på väggarna...överdrivet rastlös av att vara hemma och vara sjuk.Är ju som sagt jättehes och hostar...och mår allmänt tjyvens...Min stora plan med att vara hemma var att vara TYST!....mm...mycket riktigt. Men jag har lite svårt för den lilla egenskapen. Och jag vet av min egen lilla efarenhet att det finns flera som har...mundiarré...eller vad du vill kalla det, ja ja...mycket ordbajs blir det ibland...*ko ko*Dagens tummen upp blir:*Har kommit på den ap-roliga funktionen röstmeddelande på mobilen...*garvar åt mig själv*...Ä ja´nte söt?

Ovido - Quiz & Flashcards