Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Kicki - 8 mars 2008 20:23

Lördag...


Började jobba 9.30 och jag kan ju erkänna att jag var inte sååå överdrivet pigg...men jag var inte bakis som tur var.

Efterjobbet åkte jag hem för att ge katterna lite mat och kärlek.

Trött som f*n...Men tog mig i kragen och åkte till Jennie för en kväll nr 2 med tjejerna.

Beställde käk från Lilla hotellet och det smakade sååå bra....Men nånting i maten gjorde att vi hamnade i koma...

Men vi hade roligt...trots att ingen hade någon ork att dansa på borden och slå klackarna i taket.


Temat för kvällen var dom gröna glasögonen...Man blir nämligen osynlig av dom...På Sant!! ;)...




Nån yttligare enstaka bild finns att beskåda på Jennies blogg


...som sagt...

Jag har vetat det hela livet, ända tills nu....

Ovido - Quiz & Flashcards