Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Kicki - 6 mars 2008 23:40

Jaha, då var det torsdag igen då...och helg i morgon.

Ibland går veckorna så fort vill jag påstå.

Men...dessvärre så går ju även helgern fort...Om inte fortare alltså. Men där var jag nog lite dum...Klart som f*n att helgerna går fortare än veckorna...*ko-ko*


Idag då? .... Godis och Mums Mums för hela slanten...


Jennie och jag skulle nämligen käka lite middag idag.

Vi orkade dessvärre inte laga själva så det fick nån annan göra åt oss.

Det blev iaf..."kött och potatis"....Som vi så fint kallar Hamburgare och pommes + att vi även lyckades trycka i oss några chili-cheese...som var mumma =)

Efter att ha snurrat ett par varv runt Sveg, så insåg vi snabbt...Att om det fanns nåt att kolla på...så var det inte där iaf...

Det är såå överdrivet dött och öde här...

Så här var det inte förr....Jag lovar! Vad gör man nu för tiden? Sitter man hemma och ugglar?

Jag bara undrar????


Hittade nåt så tjusigt på datorn nyss...Är väl säkert...3 år sen...



Nä, nu ska jag gå och lägga mig, vilket jag borde ha gjort för en bra stund sen.

Varför, varför, varför är det sååå j*a svårt att lägga sig när man är trött?

Har du nån aning???


Ikväll Jennie får du släppa han...för ikväll ska Jag skeda med John B....så dé så...Du sover väl redan ändå, så vad spelar det för roll...liksom ;)

Ovido - Quiz & Flashcards