Alla inlägg den 26 mars 2007

Av Kicki - 26 mars 2007 17:57

Nej då...Det är sant..Jag är på riktigt...En prinsessa på ärten.Bildbevisen:* Foto taget av föräldrar, som även egenhändigt gjort denna prinsesskrona. Så...vem har gjort mig till en prinsessa? Skyll inte på mig...* Och den makalöst fina handritade teckningen som jag fick av min kära vän L när vi var kollegor, och hade sååå mycket att göra på jobbet...så vi ritade ;)...he he...Eller...vi hade nog mycket att göra, men det var nog inte så kul...

Av Kicki - 26 mars 2007 14:02

Har bara hunnit med rubriken, och jag skrattar redan högt och ljudligt...*ha ha ha*Det är både roligt, pinsamt och otroligt korkat...I julas, på min önskelista stod det..Hårfärg - mörkbrun.På en av klapparna stod det "God Jul K Önskar E (lill-sis)".Öppnade, och det var en förpackning hårfärg. Julklappsutdelningen var över, alla tackade alla för alla klappar...Väl hemma efter några veckor insåg jag att det var fel färg...det var ljus guldbrun. Hm, tänkte jag...Ska jag ringa och kolla om hon har kvittot kvar?! Men det blev aldrig av...så idag...3 månader senare, så tog jag med mig denna förpackning med hårfärg på jobbet. Tänkte om någon där ville ha den.Men...smart som jag ibland lyckas vara...så upptäckte jag att lådan såg lite konstig ut. Den var liksom ihoptejpad. Öppnade den..och där i...inlindat i tidningspapper låg den riktiga julklappen.Så...jag har haft lilla julafton idag...Så tusen tusen tack...än en gång för den fina julklappen. Den doftar underbart...Älskar den doften...=)Återgår nu...garvandes tillbaka till mitt arbete...Flitens lampa lyser...INTE!

Ovido - Quiz & Flashcards