Alla inlägg den 12 mars 2007

Av Kicki - 12 mars 2007 15:44

Snart har måndagen gått och jag får gå hem *skönt*...Blir en skön promenad hem i det fina vädret. Solen skiner sååå härligt =)...man blir glad *ler stort*.I morse när jag gick till jobbet så såg jag videkissar...åååå...börjar det bli vår eller?I lördags blev jag stannad av polisen...och jag blir som vanligt jättenervös och tror att jag kommer bli haffad för allt olagligt man kan...fast jag inte gjort något sånt.Visade körkortet...sen sa polisen mitt namn..och bad mig "tuta i luren"..(blåsa)...ha ha...liiiite rolig var han iaf. Jag var nykter och fick åka vidare.Åkte då till några kompisar och kolla på film och svulla i snacks. Var lite svårt att koncentrera sig helt...var ju tvungen att stirra även på denna höggravida mage..som rörde på sig jättemycket (fränt). Såg ut som det var trångt där inne...och det var nog också...Nä, nu ska jag snart stänga ner här för dagen...Men...Vad gör man? Hur gör djur? Vart är du? Vart är jag?Si...så? Upp eller ner? Hit eller dit? Bak å fram?...mm...Frågetecken finns det gott av...

Ovido - Quiz & Flashcards