Direktlänk till inlägg 28 maj 2007

Måndag....igen

Av Kicki - 28 maj 2007 11:42

Ja då var måndagen här igen. Trött som ett litet monster...och jag log inte direkt när jag öppnade mina ögon i morse och såg att det regnade ute.

Men nu ska jag inte klaga...För jag har det ändå bra.

Har väl typ slutat grubbla...och jag hoppas det håller i sig.

Känns så onödigt...när man kan skratta, vara glad och må bra =)


Helgen har varit trevlig.

Fredagen avnjöts en gooood middag ute på stan. Så härligt att det är sommar och det går att sitta utomhus.

Gick vidare och tog nån öl, men var så trött så vi åkte relativt tidigt och sov.


Lördag...marknad. Hittade typ inget.

Men käkade Langos som är ett måste då...*mumma*


Söndag...ute på affärer hela dagen. På jakt efter nytt matbord.

Hittade ett vi fastnade för, så det blir nog att inhandla det i veckan.

Hittade även lite annat smått & gott på IKEA.


Nä nu är det snart dags för lunch...magen knorrar....*knorr knorr*


 
 
Ingen bild

plumbergirl

29 maj 2007 12:12

Saknade dig här i lördags, du hade varit pricken över i:et...puss på´re

 
Ingen bild

Kicki

29 maj 2007 13:20

Kul att höra =)
Men snart så...är jag i krokarna.
Puss

 
Ingen bild

Jennie

29 maj 2007 22:58

Ville bara säga att jag också saknade dig i lördags. När ses vi igen? Kommer ni upp ngt innan flytten?

 
Ingen bild

Kicki

30 maj 2007 08:35

Glad jag blir =)
Jo, vi dyker upp med ett lass i helgen...
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 1 februari 2009 20:14

Hade ju en tanke på att byta blogg. Hade då bestämt mig att det blir blogg.se, men när jag skulle regga mig där så fanns jag redan. Har tydligen varit där och flanerat runt nån gång förut. Okej tänkte jag, jag startar väl bara om den då, men si det g...

Av Kicki - 27 januari 2009 18:44

Har ännu inte haft tid eller inspiration till att göra nåt... Ge mig lite energi nån...   //Kicki ...

Av Kicki - 14 januari 2009 10:37

Japp...velpuppa är vad jag är. Men jag tror faktiskt jag har bestämt mig nu...Jag tutar och kör =)Blir nog att jag byter bloggsida iaf, för då blir det nytt på riktigt. Men tills dess...håll till godo med det lilla jag än må erbjuda här.   //Kicki ...

Av Kicki - 13 januari 2009 13:39

Ja men visst, då var det visst år 2009 och det är nog över ett halvår sen jag bloggade nåt sist. Men ibland är saker som dom är, och jag har helt enkelt inte haft lust till det. Har en vision om att jag ska börja igen, men vill isf börja om på nytt. ...

Av Kicki - 17 juni 2008 21:14

Det är rent ut sagt bedrövligt vad jag har varit lat när det gäller att skriva här....Men...lägger till ett stort MEN... När åskan drog fram över Sveg för 1,5 vecka sen så tog den död på både modem och dataskärm...Är nu sååå arg och irriterad... Får ...

Ovido - Quiz & Flashcards