Alla inlägg den 1 maj 2007

Av Kicki - 1 maj 2007 13:48

Ja det kan man ju fråga sig.

Började fredagen med att känna...äntligen helg! Solen sken, grillade och sköljde ner med några öl.


Lördagmorgon packades bilen full, hakade på båten och åkte till Sveg. Kom fram runt 19-tiden. Fick en god middag av svärmor, sen blev det hårfärgning i väntan på att fröken J skulle komma hem från sin shoppingdag.

Hon kom,..vi bar upp allt hon hade shoppat.

Och det går ju inte att montera soffor och kuber (bord) utan någon slags förtäring....Så...vi knäppte ett gäng öl...idag...igen..

Kvällen bjöds iaf på mycket tog och flams...skratt och pinsamheter...sms-bombningar...sena telefonsamtal (vad ville du egentligen din bror kl 3?)...och lite annat smått och gott som jag inte tänker sitta och berätta om här...För med vissa saker är det som så här...Att det som händer där...stannar där =)

Sa väl god natt någong gång vid 6-tiden....*trött...nanting*


Söndagen...följde med Fröken E ut till stallet för min prins skulle rida. Han var så duktig må jag säga. Själv så blev jag galet allergisk av allt hö, spån och damm från hästen, så jag satt i bilen i perioder och väntade. Men det är ganska kul det också...eller kul kanske var fel ord...skönt att få sitta och fundera i sin ensamhet...För ibland så kommer herr Å (ångest) på besök efter en två-dagars fest. Men jag brottade ner Å...och även denna kväll sminkade jag mig och gjorde mig i ordning...för en tre-dagars.

Packad min påse med öl, och drog till brudarna M & M och pinglan K.

Jagade chaufför i ett X antal timmar, för vi skulle bestämt till Hamra, för där spelade ju Smalare än Thord.

Ja, den kvällen blev helt galen må jag säga...kan läsas lite mera här för den som intresserar sig.

Klockan hamnade på 6-tiden även denna morgon....Att man orkar...det är en gåta?


Måndag och majbrasa. Bjuden på fest, men kände att jag var lite för seg för det. Men tro det eller ej...Återigen stod jag där framför spegeln och gjorde mig i ordning för en 4-dagars. Det tog emot i början...men sen rann ölen ner lika lätt som dag 1.

Var ner på brasan och kollade på lite raketer...som verkligen var jättefina.

Sen bar det iväg till Rosa Huset för att sjunga lite karaoke...som vanligt när jag är där...men det är ju sååå kul. Sen hör det inte hit hur det låter...huvudsaken är väl att det låter.


Nu är det Tisdag, och idag åker vi tillbaka till Västerås igen, för i morgon är det arbetsdag igen. Undrar om jag kommer lyckas hålla mig vaken på jobbet i morgon...har ju lite förlorad sömn efter 4 jobbiga, men ack så trevliga dagar.


Vi ses hörrni =)



Ovido - Quiz & Flashcards