Direktlänk till inlägg 22 maj 2007

Jag är utmanad...

Av Kicki - 22 maj 2007 23:05

Värdelöst vetande

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Så här gör du för att ställa in bridge så den passar dig..."

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En bok...

3. Vad var det senast du såg på tv?
Cityakuten

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
22.30 (23.09)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Musiken i högtalarna...

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Gick ut från jobbet...till bilen...

7. Vad hittade du på innan du började svara på den här frågorna?
Surfade runt lite..

8. Vad har du på dej?
Svarta mysbyxor, svart huvtröja

9. Drömde du något i natt? I så fall vad?
Inte vad jag kommer ihåg.

10. När skrattade du senast?
Igårkväll åt min mamma =)

11. Vad finns i rummet där du är nu?
2 datorer m tillbehör, 1 crosstrainer och en massa annat tjaffs...

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Ja, varje gång jag springer förbi hallspegeln så är det nåt konstigt där....måste ta reda på vad!?

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Skojjsig =)

14. Vilken vad den senaste filmen du såg?
Göta Kanal 2 (Kanalkampen)

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Oj...det är mycket det...Mycket vill ha mer ;)

16. Berätta något om dej själv som folk inte känner till.
He he...Är normalt sett en "öppen bok"...men vissa saker förblir hemliga ;)

17. Om du kunde förändra en sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Att livet gled fram på en räkmacka...

18. Tycker du om att dansa?
Japp

19. Georg Bush?
Hm...den snubben känner jag inte...

20-21 Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Vet inte...men ett par busfrön som Emil & Ida kanske ;)

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Hm...nja, under en kortare tid kanske...

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen min ängel :)

Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna.
Självklart alla!!

 
 
Little sis

Little sis

24 maj 2007 22:55

Har fyllt i nu, men känner ingen med blogg som jag kan skicka en utmaning till :/

http://enilevve.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 1 februari 2009 20:14

Hade ju en tanke på att byta blogg. Hade då bestämt mig att det blir blogg.se, men när jag skulle regga mig där så fanns jag redan. Har tydligen varit där och flanerat runt nån gång förut. Okej tänkte jag, jag startar väl bara om den då, men si det g...

Av Kicki - 27 januari 2009 18:44

Har ännu inte haft tid eller inspiration till att göra nåt... Ge mig lite energi nån...   //Kicki ...

Av Kicki - 14 januari 2009 10:37

Japp...velpuppa är vad jag är. Men jag tror faktiskt jag har bestämt mig nu...Jag tutar och kör =)Blir nog att jag byter bloggsida iaf, för då blir det nytt på riktigt. Men tills dess...håll till godo med det lilla jag än må erbjuda här.   //Kicki ...

Av Kicki - 13 januari 2009 13:39

Ja men visst, då var det visst år 2009 och det är nog över ett halvår sen jag bloggade nåt sist. Men ibland är saker som dom är, och jag har helt enkelt inte haft lust till det. Har en vision om att jag ska börja igen, men vill isf börja om på nytt. ...

Av Kicki - 17 juni 2008 21:14

Det är rent ut sagt bedrövligt vad jag har varit lat när det gäller att skriva här....Men...lägger till ett stort MEN... När åskan drog fram över Sveg för 1,5 vecka sen så tog den död på både modem och dataskärm...Är nu sååå arg och irriterad... Får ...

Ovido - Quiz & Flashcards