Alla inlägg den 8 juni 2007

Av Kicki - 8 juni 2007 17:52

Ja vad har hänt egentligen...


Tisdags blev det grillning och nån öl, men trött som jag var så somnade jag ifrån...och vaknade inte förens taxin kom.


Onsdag och ledig...Tog årets premiärtur på Mälaren.

Var såå härligt. Gick i land på en ö och solade.


Torsdag...somnade som en stock...väldigt tidigt. Var väl värmen som knockade mig...


Fredag...idag...jobbat...hämtat bildelar...varit på bolaget och plantagen...diskat...plockat ihop...och nu sitter jag här och försöker plita ner några rader.

Vad som händer ikväll vet jag inte...antingen händer det nåt...eller så blir det ryggläge framför tv´n...och då lovar jag att det blir tack å gnatt...

Så...om jag vill vara vaken...så är det bara att sitta eller stå...


Nä...nu ska jag vänta på att min prins kommer hem. Han hade tydligen köpt ny tv idag...spännande...




Burken är...blå...

Ovido - Quiz & Flashcards