Alla inlägg den 23 januari 2007

Av Kicki - 23 januari 2007 22:31

Arg...kokar...Då var den kvällen helt jävla förstörd.Trött..less...LedsenÄr det inte det ena så är det det andra, och är det inte det andra så är det det tredje...*Stora svordomar*

Av Kicki - 23 januari 2007 12:17

10.00...skakade hand med min tandläkare för att sedan infinna mig i ryggläge...gapandes.In i min lilla mun pressas 4 st kantiga, jätteonda röntgenplåtar...*knäpp knäpp*...så har tänderna lekt modeller för en dag.Sen kom den ilande luftpuffen, för att torka min mun..och sen kom kroken (eller vad fan han gräver/skrapar med).Ligger där och håller en tumme...att han inte ska finna något.Slutresultatet blev: 2 hål och en bit borta av en tand. Blir 2 besök till...och ett gäng pengar fattigare *sur*Jo, jag fick även stora pekfingret för att jag borstar för hårt. Så...det blir väl förbättring på det då...Nu ska jag gå och hämta mig en kopp kaffe.Och ta några ord med nån...kan ju vara trevligt.Vad tycker du är trevligt?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards