Direktlänk till inlägg 24 augusti 2007

Helgen är här

Av Kicki - 24 augusti 2007 17:40

Ja då var det fredag och helg.


Sitter och tänker på en sak...att vad är det man säger...att olyckor (eller sånt) händer ofta i tre (3). Och nu tänkte jag berätta...


Att för en herra massa år sen så hände just det...

Jag: Fick en järnbom uppslagen under hakan, så jag bet mig rakt igenom läppen, det blödde massor och svälde sedan upp enormt mycket och blev blå.

Vän nr 1: Ramlade ner ifrån sin våningssäng, lyckades också bita sig genom läppen...kan även tillägga att ett lillfinger bröts då också.

Vän nr 2: Blev biten i läppen av en häst.

Så inom väldigt kort period så var vi tre små vänner som gick omkring och såg ut som jag vet inte vad...allt annat än läckra var vi iaf =)


Och nu...förra helgen...så blev det som repris igen, fast denna gång är vän nummer 2 en annan än förra gången. Men Jag och nr 1 är densamma.


Vän nr 1: Ramlar baklänges med gräsklipparen, och klyver stortån (AAJJ).

Nål och tråd...så satt tån ihop igen.

Ja, alltså lyckades hon göra en Stig Runesson Light =)

Vän nr 2: Ramlar och river upp sitt knä. Med nål och tråd lagades hon även hon.

Jag: Lyckades inte lika bra som dom. Det gjorde ont som F*N...men som tur är gick inte den rostiga spiken så jättelångt in i foten.


Ja så kan det gå när inte haspen är på....


Så, vad händer ikväll eller i helgen då?

Ikväll är det ju avslutning på storön (Folkets Park för den som inte vet, typ mina vänner som inte bor här).
Är även bjuden på inflyttningsfest innan. Varför kan jag inte bestämma mig om jag ska ut eller inte? Tror det kan ha att göra med att jag har lite dåligt med pengar för tillfället.


Men i morgon blir det iaf stugan, och då tror jag vi ska ta en skön bastu, mysa och rå om.


Vad som händer och fötter ikväll det återstår att se. Jag är ju sällan omöjlig att få med. Knäpper en öl nu...så blir det nog kanske fart på mig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 1 februari 2009 20:14

Hade ju en tanke på att byta blogg. Hade då bestämt mig att det blir blogg.se, men när jag skulle regga mig där så fanns jag redan. Har tydligen varit där och flanerat runt nån gång förut. Okej tänkte jag, jag startar väl bara om den då, men si det g...

Av Kicki - 27 januari 2009 18:44

Har ännu inte haft tid eller inspiration till att göra nåt... Ge mig lite energi nån...   //Kicki ...

Av Kicki - 14 januari 2009 10:37

Japp...velpuppa är vad jag är. Men jag tror faktiskt jag har bestämt mig nu...Jag tutar och kör =)Blir nog att jag byter bloggsida iaf, för då blir det nytt på riktigt. Men tills dess...håll till godo med det lilla jag än må erbjuda här.   //Kicki ...

Av Kicki - 13 januari 2009 13:39

Ja men visst, då var det visst år 2009 och det är nog över ett halvår sen jag bloggade nåt sist. Men ibland är saker som dom är, och jag har helt enkelt inte haft lust till det. Har en vision om att jag ska börja igen, men vill isf börja om på nytt. ...

Av Kicki - 17 juni 2008 21:14

Det är rent ut sagt bedrövligt vad jag har varit lat när det gäller att skriva här....Men...lägger till ett stort MEN... När åskan drog fram över Sveg för 1,5 vecka sen så tog den död på både modem och dataskärm...Är nu sååå arg och irriterad... Får ...

Ovido - Quiz & Flashcards