Direktlänk till inlägg 15 augusti 2007

Länge sen sist...

Av Kicki - 15 augusti 2007 12:38

Ja, vart ska jag börja någonstans egentligen?

Kanske lika bra att gå i månadsordning, för det är ju några månader sedan jag skrev något vettigt.


Juni

Dagen före midsommarafton packade vi det sista flyttlasset, städade ur lägenheten i Västerås och for mot Sveg.

Vaknade på midsommarafton, solen sken och vi lastade av alla saker.

Tog inte lång tid förens telefonen gick varm. Gänget ute vid stugan tyckte att vi skulle komma NU! Så vi packade lite pinaler och drog iväg.

Där blev vi bjudna på en superb midsommarlunch med sill och allt som hör därtill.


Massa nytt folk att lära sig namnen på och vilka som hörde ihop med vem. Men efter lite lek och en hel del alkohol så flöt det på helt smärtfritt....eller nästan iaf. En av grabbarna tog en tur på mopeden, vurpade och fick åka till östersund på sjukan. Visade sig att det inte var så allvarligt som tur var.

Lördagen blev lite lugnare för nästan allas del. Spelades kubb, och efter ett tag så körde alla Kicki-stilen..he he...


Hände säkert nå mera i juni men jag kommer inte ihåg nå speciellt.


Juli

Skulle vi åka på Power Meet i Västerås eller stanna i Sveg på Björnfesten?

Det blev Sveg och dess (ursäkta) spektakel till tillställning. Hade så här i efterhand mycket mycket hellre åkt till V-ås.

Jo, lite trevligt hade jag väl...på förfesterna...men det är ju alltid då det är som trevligast. När alla är samlade, för sen försvinner man ju ifrån varandra.


Annars i Juli så har det väl mest varit fest känns det som. Har blivit några kvällar/nätter på våran altan.

Jo, men vi har ju varit ute i stugan och jobbat ju...typ hela tiden.

Vi har skrapat, borstat och målat stugan. Rivit halva stugan innomhus, för det ska byggas om (kommer att bli jättefint). Gör om Per Gessles text lite och skriver....

- Jag har en händig man...


Sist men inte minst...Lilla Alice döptes.

Hon är underbar den lilla tösen.

























Augusti

Ja här är vi nu när jag skriver. Har passerat hälften av månaden.


Har varit på kräftskiva, där vi åt och drack oss fulla.
















Avrundade kvällen där med Buzz och singstar. Och jag har nu bestämt mig för att köpa ett eget Buzz, det var ju bara huuuuur kul som helst.

Tog en taxi hem, släppte av J på vägen. Stannade till en sväng på en annan fest...som jag tror höll på att ebba ut då. Satt och snackade, och vips så hade klockan sprungit iväg och det var verkligen dags att sova.


Så från och med här så ska jag väl försöka skriva lite oftare.

Så jag säger....På återseende.


 
 
Lotta

Lotta

15 augusti 2007 19:28

halloj.. :-)
allt bra?? :-D såg att du hade skrivit..
ses nått nästa vecka???
kramar Lotta.. :-D

http://Lottsi.blogg.se

 
Ingen bild

Jennie

15 augusti 2007 23:41

Åh, kul att de kommer lite rader =) Miss you my love. puss

 
Ingen bild

Kicki

16 augusti 2007 11:26

Lotta: Ja, det skulle vi ha hunnit med.

Jennie: Jo men visst, tyckte det var på tiden =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 1 februari 2009 20:14

Hade ju en tanke på att byta blogg. Hade då bestämt mig att det blir blogg.se, men när jag skulle regga mig där så fanns jag redan. Har tydligen varit där och flanerat runt nån gång förut. Okej tänkte jag, jag startar väl bara om den då, men si det g...

Av Kicki - 27 januari 2009 18:44

Har ännu inte haft tid eller inspiration till att göra nåt... Ge mig lite energi nån...   //Kicki ...

Av Kicki - 14 januari 2009 10:37

Japp...velpuppa är vad jag är. Men jag tror faktiskt jag har bestämt mig nu...Jag tutar och kör =)Blir nog att jag byter bloggsida iaf, för då blir det nytt på riktigt. Men tills dess...håll till godo med det lilla jag än må erbjuda här.   //Kicki ...

Av Kicki - 13 januari 2009 13:39

Ja men visst, då var det visst år 2009 och det är nog över ett halvår sen jag bloggade nåt sist. Men ibland är saker som dom är, och jag har helt enkelt inte haft lust till det. Har en vision om att jag ska börja igen, men vill isf börja om på nytt. ...

Av Kicki - 17 juni 2008 21:14

Det är rent ut sagt bedrövligt vad jag har varit lat när det gäller att skriva här....Men...lägger till ett stort MEN... När åskan drog fram över Sveg för 1,5 vecka sen så tog den död på både modem och dataskärm...Är nu sååå arg och irriterad... Får ...

Ovido - Quiz & Flashcards