Direktlänk till inlägg 14 april 2007

Sen & Klen uppdate....

Av Kicki - 14 april 2007 15:22

Ja, vad har hänt sen jag skrev något vettigt sist då?....

Verkar som jag fortfarande har en släng av ”error”...eller lämnade jag kvar min fantasi någonstans i Härjedalen? Men jag gör ett försök iaf..

Har haft en liten mini-semester inbakad med påsken.
Hände både mycket och lite...Det beror ju helt på hur man tolkar och upplever situationer.
Trots den lilla snön som fanns kvar, så lyckades vi åka iväg på ett par mindre turer.
Så härligt att bara vara ute i naturen...göra upp en liten eld, och grilla korv.

Appropå grillning, så tog vi årets första på Fröken J´s balle som jag tidigare skrev om.
Det tog några timmar för maten att bli klar...men det var det värt.
Balkongen krympte efter ett tag...eller var det så att den invaderades...Jo, det sistnämnda var det nog. Så vi fick flytta balle-festen...till grannen.
Ja, och efter ett tag där...så startades karoke-maskinen...och sen var jag såld.
Det var ju sååå kul...haha...
Hur det lät...kan jag inte kommentera...men skitsamma...Kul var det!
Så roligt att jag såg till att upprepa det på lördagnatt efter folkan.

Bodde ju i stugan hela tiden...och där skaffade vi lite nya bekantskaper.
Härligt när stugorna fylls...och då allra helst med folk i ens egen ålder.
Hur många öl som gick åt...vågar jag inte ens tänka på...Men jag upprepar mig från ovan...Kul var det...och det är väl huvudsaken?!

Har även gjort lite nytta. Jag målade klart väggarna i köket, bytte gardiner och städade.
B fixade med lite annat som jag inte lägger mig i...för då skulle det nog bli pannkaka av allt...!
Längtar tillbaka...men det är inte så länge kvar nu.

Ps: Om jag glömt något väsentligt att berätta...så kan ju den som var med, fylla i och berätta...& påminna mig...genom att slänga in en kommentar ;)

I´ll be back

 
 
Ingen bild

Jennie

14 april 2007 16:17

Tillägga ? Hmm, njea..tror det inte det. Vissa saker måste man få ha osagt också..;)
Ser fram emot när vi ses igen, kan garantera ett x antal grillningar till på ballen. PUSS

 
Ingen bild

Kicki

14 april 2007 18:27

Exakt...det som finns i minnet och som hänt, måste inte alltid förtällas..=)
Det låter bra du...och jag garanterar att jag kommer...om du kommer och leker med mig ;)

 
Ingen bild

jennie

14 april 2007 20:12

Vart ska vi leka gumman?

 
Ingen bild

Kicki

14 april 2007 20:44

Ja..du...Dit jag bjuder dig...=)

 
Ingen bild

jennie

15 april 2007 14:03

Ska du bjuda bort mig ;) ?

 
Ingen bild

Kicki

15 april 2007 16:15

ha ha...ja kanske det..*garvar*
Tänkte bjuda ut dig på auktion...har så klent med pengar förstår du ;)...
Nä, men du vet...

 
Ingen bild

Jennie

15 april 2007 16:21

NEEEEJ.. det får du inte, mamma blir ledsen då;) Hm, kan det vara dit vi drack öl? Eller är jag ute och cyklar nu? Puss

 
Ingen bild

Kicki

15 april 2007 17:00

Okej jag lovar ;)
Hm...har väl inget speciellt i åtanke...var nog mest nå jag skrev...Men dit du skrev blir det också...hi hi...åsså var det ett ställe vi hade kollat på...du vet?! Puss

 
Ingen bild

jennie

15 april 2007 17:38

Blir det de? jä kom =)

 
Ingen bild

Kicki

15 april 2007 17:41

Japp...verkar ju som så.
Bra´re...;)

 
Ingen bild

Jennie

15 april 2007 22:19

Ser fram emot det =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 1 februari 2009 20:14

Hade ju en tanke på att byta blogg. Hade då bestämt mig att det blir blogg.se, men när jag skulle regga mig där så fanns jag redan. Har tydligen varit där och flanerat runt nån gång förut. Okej tänkte jag, jag startar väl bara om den då, men si det g...

Av Kicki - 27 januari 2009 18:44

Har ännu inte haft tid eller inspiration till att göra nåt... Ge mig lite energi nån...   //Kicki ...

Av Kicki - 14 januari 2009 10:37

Japp...velpuppa är vad jag är. Men jag tror faktiskt jag har bestämt mig nu...Jag tutar och kör =)Blir nog att jag byter bloggsida iaf, för då blir det nytt på riktigt. Men tills dess...håll till godo med det lilla jag än må erbjuda här.   //Kicki ...

Av Kicki - 13 januari 2009 13:39

Ja men visst, då var det visst år 2009 och det är nog över ett halvår sen jag bloggade nåt sist. Men ibland är saker som dom är, och jag har helt enkelt inte haft lust till det. Har en vision om att jag ska börja igen, men vill isf börja om på nytt. ...

Av Kicki - 17 juni 2008 21:14

Det är rent ut sagt bedrövligt vad jag har varit lat när det gäller att skriva här....Men...lägger till ett stort MEN... När åskan drog fram över Sveg för 1,5 vecka sen så tog den död på både modem och dataskärm...Är nu sååå arg och irriterad... Får ...

Ovido - Quiz & Flashcards